Bananowy omlet- czyli sposób na fit śniadanie!

Bananowy omlet- czyli sposób na fit śniadanie!
Kocham omlety, dlatego goszczą na moim śniadaniowym stole praktycznie w każdy weekend. Dziś kolejna propozycja, tym razem na omlet czekoladowy, pozbawiony dodatku cukru oraz mąki!

Bananowy omlet


Składniki:
  • 1 banan
  • 4 łyżki płatków owsianych ( najlepiej bezglutenowe np. firmy Provena)
  • 1 jajko
  • 1 łyżka kakao
 
Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksować za pomocą blendera, po czym smażyć na patelni bez tłuszczu lub na nie rafinowanym oleju kokosowym.
 
Czas wykonania: ok. 10-15 minut
Porcja dla 1 osoby ( ok. 215 g)
 
Wartość odżywcza w porcji omleta ( ok. 215 g):
Wartość energetyczna: 333 kcal
Białko: 12,7 g
Węglowodany: 54,1 g
Tłuszcz: 9,3 g
Błonnik: 4,0 g
 
Propozycja podania: Omlet świetnie smakuje z dodatkiem ulubionych owoców i syropu daktylowego. Można go również podać z jogurtem naturalnym i miodem. Pamiętajcie jako dodatek wybierajcie owoce sezonowe !

Related Posts

Omlet ze szpinakiem

Omlet ze szpinakiem

Omlety chyba nigdy mi się nie znudzą:) Dziś propozycja na zielony omlet ze szpinakiem, serem i pomidorem. W skład tego śniadania wchodzi żółty ser. Nie znam osoby, która nie lubi tego typu sera. Jednak często spotykam się z jego ograniczeniami z powodu dużej zawartości tłuszczu, […]

Szpinakowy omlet !

Szpinakowy omlet !

Omlet na ostro, w wersji ze szpinakiem. Świetny pomysł na dobry, zdrowy początek dnia! Składniki:   Jaja 2 sztuki Szpinak 1 garść/ 30 g Mąka żytnia pełnoziarnista 2 łyżki Mozzarella pół sztuki/60 g Bazylia 1 łyżeczka Sól, pieprz,  Masło 1 łyżeczka   Wykonanie:  Białka ubić […]