Bananowy omlet- czyli sposób na fit śniadanie!

Bananowy omlet- czyli sposób na fit śniadanie!
Kocham omlety, dlatego goszczą na moim śniadaniowym stole praktycznie w każdy weekend. Dziś kolejna propozycja, tym razem na omlet czekoladowy, pozbawiony dodatku cukru oraz mąki!

Bananowy omlet


Składniki:
  • 1 banan
  • 4 łyżki płatków owsianych ( najlepiej bezglutenowe np. firmy Provena)
  • 1 jajko
  • 1 łyżka kakao
 
Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksować za pomocą blendera, po czym smażyć na patelni bez tłuszczu lub na nie rafinowanym oleju kokosowym.
 
Czas wykonania: ok. 10-15 minut
Porcja dla 1 osoby ( ok. 215 g)
 
Wartość odżywcza w porcji omleta ( ok. 215 g):
Wartość energetyczna: 333 kcal
Białko: 12,7 g
Węglowodany: 54,1 g
Tłuszcz: 9,3 g
Błonnik: 4,0 g
 
Propozycja podania: Omlet świetnie smakuje z dodatkiem ulubionych owoców i syropu daktylowego. Można go również podać z jogurtem naturalnym i miodem. Pamiętajcie jako dodatek wybierajcie owoce sezonowe !

Related Posts

Szybki omlet z serem feta i suszonymi pomidorami

Szybki omlet z serem feta i suszonymi pomidorami

Nigdy nie omijam śniadania! To dla mnie najważniejszy posiłek dnia. Oczywiście każdy ma inaczej ;d Dla mnie śniadanie musi być pożywne i smaczne. Po prostu musi dać mi niezłego „kopa” na początek dnia 🙂 Choć czasem lubię zjeść śniadanie na słodko, to jednak posiłek obfitujący […]

Czekoladowy omlet z buraka

Czekoladowy omlet z buraka

Kto śledzi mój blog wie, że lubię przemycać warzywa w postaci omletów, placuszków, ciast. Ten obłęd rozpoczął się kiedy zaczęłam być mamą. Każda mama wie, ze dzieci i warzywa średnio się łączą ;p Sezon zimowy to czas na warzywa korzeniowe, w tym m.in. na buraka. […]