Darmowe diety

Darmowe diety

Poniżej znajdziesz przykładowe diety, które możesz sobie swobodnie pobrać i wypróbować. Są to jadłospisy zupełnie przykładowe. Jeżeli chcesz indywidualnie dostosowany pod siebie jadłospis zapraszam do współpracy. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Dieta 1500 kcal – Tradycyjny jadłospis na 7 dni, uwzględniający 4 posiłki dziennie. Znajdziesz w nim produkty, tj. mięso, ryby, nabiał czy pieczywo. Polecany dla osób które na co dzień stosują dietę tradycyjną.

Dieta o niskim indeksie glikemicznym 2000 kcal – Jadłospis na 7 dni, uwzględniający 5 posiłków dziennie. Składa się wyłącznie z posiłków o niskim indeksie i ładunku glikemicznym. Bazuje na produktach o niskim IG, tj. gruboziarniste kasze- gryczana, pęczak, płatki owsiane, warzywa, owoce. Produkty są gotowane na półtwardo, a najczęściej warzywa i owoce są spożywane w postaci surowej. Dieta o niskim indeksie glikemicznym dedykowana jest głównie dla osób z zaburzeniami gospodarki cukrowej, tj. insulinooporność, cukrzyca. Jednakże osoby bez tych zaburzeń również z powodzeniem mogą ją stosować. Reguluje poziomy cukru we krwi oraz sprzyja redukcji masy ciała. Więcej o indeksie glikemicznym przeczytasz tutaj i tutaj.

Dieta wegańska o niskim indeksie glikemicznym jadłospis zimowy 1700 kcal o niskim indeksie glikemicznym, idealny dla insulinoopornych, osób ze stanem przedcukrzycowym czy chorych na cukrzycę typu 2 leczonych metforminą. W jadłospisie nie znajdziesz mięsa, ryb, nabiału, jaj, ani miodu. Jadłospis składa się z 4 posiłków- śniadanie, II śniadanie, obiad i kolacja.