Bananowy omlet- czyli sposób na fit śniadanie!

Bananowy omlet- czyli sposób na fit śniadanie!
Kocham omlety, dlatego goszczą na moim śniadaniowym stole praktycznie w każdy weekend. Dziś kolejna propozycja, tym razem na omlet czekoladowy, pozbawiony dodatku cukru oraz mąki!

Bananowy omlet


Składniki:
  • 1 banan
  • 4 łyżki płatków owsianych ( najlepiej bezglutenowe np. firmy Provena)
  • 1 jajko
  • 1 łyżka kakao
 
Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksować za pomocą blendera, po czym smażyć na patelni bez tłuszczu lub na nie rafinowanym oleju kokosowym.
 
Czas wykonania: ok. 10-15 minut
Porcja dla 1 osoby ( ok. 215 g)
 
Wartość odżywcza w porcji omleta ( ok. 215 g):
Wartość energetyczna: 333 kcal
Białko: 12,7 g
Węglowodany: 54,1 g
Tłuszcz: 9,3 g
Błonnik: 4,0 g
 
Propozycja podania: Omlet świetnie smakuje z dodatkiem ulubionych owoców i syropu daktylowego. Można go również podać z jogurtem naturalnym i miodem. Pamiętajcie jako dodatek wybierajcie owoce sezonowe !

Related Posts

Pasta z awokado

Pasta z awokado

Awokado to owoc powszechnie dostępny w dużych hipermarketach, jak również małych osiedlowych warzywniakach. Początkowo trudno było mi się do niego przekonać, ze względu na ( według mnie ) mdły smak i zapach. Gdy zaczęłam poszerzać wiedzę na jego temat, wiedziałam, że muszę go polubić. I […]

Pudding Chia z mlekiem kokosowym

Pudding Chia z mlekiem kokosowym

Przechodząc na zdrową dietę najtrudniej odrzuca się słodycze, nieprawdaż? Nic dziwnego, skoro rodzimy się z preferencją właśnie do tego smaku. Nie martw się są zdrowsze alternatywy deserów. Jednym z nich jest pudding chia z mlekiem kokosowym. Na pewno słyszałeś już o nasionach chia, ponieważ w […]



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *